Lancering Project Prep!




















Au palais!





























(Foto ANP)
17 Juni hebben wij op Paleis Noordeinde het allereerste exemplaar van Project Prep overhandigd aan Koningin Máxima! Het was ongelooflijk bijzonder, feestelijk en nogal oh la la. We zijn zo hartelijk ontvangen op het paleis! Ook mevrouw Neelie Kroes was bij ons bezoek aanwezig, Neelie Kroes schreef het voorwoord voor Project Prep. Samen willen wij alle lieve, grappige, creatieve en awesome meisjes enthousiast maken voor technologie en ondernemen! Go girls!

Hier kan je het bericht bekijken op de website van
het Koninklijk Huis!


























Daarna was ons lanceringsfeest! Niet au palais maar in White Space Amsterdam! Ook tres confettique. Toprak Yalçiner presenteerde ons preppy release! Rockin' the stage! Preppy en pineapple chic. ;-)
























Jaaa, wij mochten met Neelie Kroes mee naar Jinek! Project Prep hartje Eva.
Klik hier om het item over Project Prep bij Jinek te bekijken!

3 opmerkingen:

  1. Je nieuwe boek is zooooooooooooooooo leuk , net als al jouw andere boeken100% Mila, Coco en Coco Paris zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ook! Je hebt me zo geïnspireerdt, mode heeft echt een hoger-level gekregen bij mij. Daarnaast vind ik je geweldig en ben je een hele goede schrijfster xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je zooooo'n fab fab fab schrijfster. Bij alle hoofdpersonen herken ik eigenschappen van die hoofdpersonen in mezelf, heel gek! En vooral dat je zulke leuke verhalen over fashion schrijft vind ik heel leuk, omdat ik daar nogal veel mee bezig ben. Er zijn niet veel schrijvers die over fashion en allerlei leuke meidendingen schrijven, maar jij wel daarom luffff ik jouw boeken!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...