Nieuw! Best Friends 100% Nina en 100% Beverly in 1 boek!















































































Best Friends 100% Nina en 100% Beverly liggen nu ook samen in de winkel! Met een nieuw jasje aan, dit nieuwe omslag is gemaakt door Niki Smit. Het allerliefste kado voor jouw Best Friend

100% Nina
Nina zit in de brugklas en is 100% verliefd op Tim. Maar Tim valt op glamour girls, dus sluit Nina vriendschap met dé glamour girl van school: Beverly-Anne. Maar of dat nou zo’n goed idee is?

100% Beverly
Beverly is niet op één, maar op wel honderd jongens verliefd. Als iemand opmerkt dat ze nog nooit écht verliefd is geweest, is Beverly van slag. Hoe kan ze ooit kiezen uit al die knappe jongens?

Deze bundel van Niki's bestsellers 100% Nina en 100% Beverly kost
15,- euro en ligt NU in de winkel. 100% Nina won de Hotze de Roos-prijs voor beste debuut, 100% Beverly werd genomineerd voor de prijs van De Nederlandse Kinderjury.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Niki Smit,
    Ik ben Lise Boonstra.
    vrijdag 23 oktober heb ik mijn boekbespreking.
    Ik heb hiervoor u boek 100% mila gekozen, ik vind t boek helemaal geweldig! Maar er waren twee meisjes uit mijn klas die ook allebei een boek van u hadden gekozen, en zij hebben allebei al veel informatie verteld over u boeken en op internet is ook veel te vinden maar ik zou het leuk vinden om hun nog wat te vertellen wat ze nog niet weten heeft u misschien nog wat leuke informatie over u of het boek waarin ik mij nog kan onderscheiden?

    Met vriendelijke groetjes
    Lise Boonstra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee niki ik vind het boek 100% coco echt love xxx:-) ben ook in parijs geweest en heb daarb ALLES uit het boek coco paris kwa tips gedaan door jou heb ik ook een eigen blog!!:-) de mode geks als je een kijkje wil nemen doe dat! Your great! P.ssss heb je nog wat tipsss?!!! Kan ik wel gebruiken!?! Mijn beste tip(niet dat je die nodig hebt want je bent al een prof):-):-) by-your-zelf


    Knuffels
    Van een klungel. zie mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi niki smit ik heb alle boeken gelezen van 100% behalve 100% coco paris en ik vraag me af of u gaat stoppen want ik wil graag meer boeken kunt u deze vraag beantwoorden plz want ik zou graag meer boeken willen want na deze boek heb ik geen boek van 100% om nog te lezen dus kunt u deze beantwoorden

    de vraag : gaat u meer boeken maken over 100%


    groeten u boeken fan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maak a.u.b/ s.v.p een nieuw boek!! I ❤️ your books!! 😍

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...